sreda, 14. maj 2014

Nike posluh za kupce

Nike je blagovna znamka . V programu ima izdelke za prosti čas in najrazličnejše športe. V prodajnem programu Nike ima specializirano ponudbo za praktično vse športe. Športnike lahko Nike obuje in obleče od glave do pete, poleg tega ima v ponudbi razne modne dodatke.

 Športnikom lahko Nike zagotavlja dobro vadbo in uspešno nabiranje kondicije ter učinkovito osvajanje veščin športnih disciplin z dolgoletno tradicijo. Nike ima pri ponudbi v programu izdelke, ki so namenjeni tako profesionalnim športnikom, kot vsem, ki se s športom ukvarjajo ljubiteljsko oziroma v prostem času. Nike ima poleg dolgoletne tradicije tudi razvojni potencial . Dolgoletna tradicija in razvojni potencial se v izdelkih Nike nadgradi v kakovost, katero ni moč pridobiti čez noč. Sodelovanje z svetovno znanimi športniki v široki paleti disciplin pomeni, da so vse potrebne izkušnje dnevno preizkušene ter po potrebi v prid dobrega rezultata in počutja vnesene v serijske izdelke v najkrajšem možnem času. Poleg profesionalnih športnikov so za proizvajalca Nike pomembne tudi izkušnje vseh, ki se z njihovimi izdelki spoznavajo v prostem času. Izkušnje vseh, ki izdelke Nike uporabljajo v prostem času so ravno tako pomembne kot izkušnje profesionalcev.

Pri vseh, ki izdelke Nike uporabljajo v prostem času mora za razliko od profesionalnih uporabnikov, biti v izdelek vnesena dobra kombinacija cene in kakovosti. Dober občutek za pravo razmerje med kakovostjo in ceno je pogoj za uspešno nastopanje na konkurenčnem trgu, brez dobre kakovosti in konkurenčne cene uspeh ne bi bil mogoč. V primeru slabe kakovosti bi se kupci začeli ozirati po konkurenčnih izdelkih potem, ko bi doživeli slabo kakovost. Napačno postavljena cena se za razliko od kakovosti v prodajnih rezultatih pokaže takoj in kot taka zahteva na eni strani dobro opazovanje trga, na drugi pa hitro in učinkovito ukrepanje. Uspešnost Nike blagovne znamke se kaže skozi bogato zgodovino, kakovost in dober posluh za kupce.
http://www.superge.si/

Ni komentarjev: